Wednesday, May 4, 2011

no.13 apa kaitannya dengan cerita hantu/seram?

Baru2 ni saya ada menonton cerita KATIL 13 lakonan rusdi ramli. Cerita kes pembunuhan, seram dan menakutkan...last sekali baru tahu yang org tu rupanya org gila duduk kat katil no.13...

lalu terlintas di kepala saya kenapa katil 13... tak katil 7 ke..katil 20 ke... macam biasa saya tanya pak cik google. apa yang saya jumpa ialah dulu pun dah ada tajuk seumpama ni..

saper pernah tengok drama bersiri BILIK NO.13 terbitan RTM suatu ketika dahulu?

Siri drama seram sebanyak 13 episod ini membongkar siasatan yang dijalankan seorang siswi fakulti psikologi yang membuat kajian mengenai pertalian kepercayaan paranormal dan dunia psikologi.

Menerusi pita rakaman yang ditemuinya yang dirakamkan di bilik nombor 13 oleh beberapa pakar psikologi beberapa tahun lalu, lantas membongkar pelbagai cerita misteri.

Kenapa ekk cerita seram dikaitankan dengan no.13?

setelah direnung2...difikir2... baru ler saya tau. Rupa2nya 13 tu maksudnya MATI dalam sebutan mokhdar...erkk nasib baik rumah saya tak ada yang no.13..tak bagus rupanya...

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular